Egyszerű, gyors, egészséges

Imádom az ilyen és ehhez hasonló gyorsan elkészíthető és egészséges ételeket. Össze lehet dobni vacsorára vagy a következő munkanapra ebédnek. Kiegyensúlyozott és laktató, tele van rostokkal, jó szénhidráttal, fehérjével. 

Csirkés bulgur grillezett paradicsommal

Hozzávalók:

  • 70 dkg koktélparadicsom
  • tengeri só, frissen őrölt bors
  • szárított kakukkfű
  • olívaolaj
  •  25 dkg bulgur
  • 50 dkg csirkemell
  • zöld saláta (madársaláta)

Elkészítés:

  1. A paradicsomokat vagjuk ketté, helyezzük sütőpapírral bélelt sütőlemezre úgy, hogy a vágott fele nézzen felfelé, sózzuk és szórjuk meg kakukkfűvel, csepegtessük rá olívaolajat. Tegyük a sütőbe 250 ºC-os sütőbe 20-25 percre. ( Ha gyorsítani szeretnénk, bolti aszalt paradicsommal is helyettesíthető ez a lépés ).
  2. Közben főzzük ki a bulgurt sós vízben, cspegtessük le és keverjük össze pici olívaolajjal.
  3. A csirkemellet vágjuk vastagabb szeletekre, sózzuk, borsozzuk, ízlés szerint kakukkfűvel szórjuk meg és süssük ki olívaolajon majd kockázzuk fel. (Így szaftosabb marad a hús).
  4. Keverjük össze a húst, a bulgurt és a sült paradicsomokat amikor már kihűltek a salátával.

Kalória: 401 Kcl/adag

 

IMG_1785

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s